Glamorous - Album Version (Explicit)

作詞:    作曲:
Are You Ready

If you ain't got no money take your broke ass home u say
If you ain't got no money take your broke ass home

G-L-A-M-O-R-O-U-S (yeah)
G-L-A-M-O-R-O-U-S (yeah)

We flyin' first class up in the sky,
poppin' champagne, livin' my life,
in the fast lane,
I won't change For the Glamorous,
oo flossy, flossy

The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.
The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.

Wear them gold and diamond rings,
all them things don't mean a thing,
chaperone's and limousines,
shopping for expensive things,
I be on the movie screens, magazines and boogie scenes,
I'm not clean, I'm not pristine, I'm no queen, I'm no machine,
I still go to taco bell,
drive-thru, raw as hell,
I don't care, I'm still real,
no matter how many records I sell,
after the show after the Grammys,
I like to go cool out with the family,
sipping reminiscing on days when I had a Mustang. now

We flyin' first class up in the sky,
poppin' champagne, livin' my life,
in the fast lane,
I won't change by the Glamorous,
oo flossy, flossy

The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.
The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.

talking champagne wishes,
caviar dreams,
you deserve nothing but all the finer things,
now this whole world has no clue what to do with us,
I've got enough money in the bank for the two of us,
Plus i gotta keep enough lettuce to support your shoe fetish,
Lifestyle so rich and famous Robin Leach will get jealous,
half a million for the stones,
take a trip from here to Rome,
So if you ain't got no money take your broke ass home.


G-L-A-M-O-R-O-U-S (yeah)
G-L-A-M-O-R-O-U-S (yeah)

We flyin' first class up in the sky,
poppin' champagne, livin' my life,
in the fast lane,
I won't change by the Glamorous,
ooo flossy, flossy

The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.
The Glamorous, The Glamorous, Glamorous,By The Glamorous, ooo the flossy flossy.

I got problems up to here,
I got people in my ear,
telling me these crazy things that I don't wanna know (F*** ya'll),
I got money in the bank, i'd really like to thank,
all my fans I'd like thank, thank you really though,
cause I remember yesterday when I dreamt about the days when I'd rock on MTV, that'd be really dope
Damn, it's been a long road and the industry is cold
I'm glad my daddy told me so he let his daughter know.

If you ain't got no money take your broke ass home
My Daddy told me so
If you ain't got no money take your broke ass home
He Let His Daughter know
If you ain't got no money take your broke ass home u say
My Daddy told me so
If you ain't got no money take your broke ass home
He Let His Daughter know