Shut Up - Album Version

Lyricist:     Composer:

Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up ...
Shut it up just shut up shut up

We try to take it slow but we're still lose in control
And we try to make it work but it still isn't the worst
And I'm crazy for gonna be your lady
I think I'm going crazy

Girl, me and you were just fine , you know
We wine and dine did them things that couples do when in love , you know
Walks on the beach and stuff , you know
Things that lovers say and do
I love you boo , I love you too
I miss you a lot , I miss you even more
That's why I flew you out when we was on tour
But then something got out of hand
You start yellin while I'm with my friends
Even though I had legitimate reasons (bull shit)
You know I have to make them evidence (bull shit)
How could you trust our private lives girl
That's why you don't believe my lies and quit this lecture

Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up

We try to take it slow but we're still lose in control
And we try to make it work but it still isn't the worst
And I'm crazy for gonna be your lady
I think I'm going crazy

Why does he know she gotta move so fast
Love is progress if you could make it last
Why is it that you just lose control
Every time you agree on takin it slow
So why does it got to be so damn tough
Cuz fools in lust could never get enough of love
Showing him the love that you be givin
Changing up your living for another trasition
Girl lip so much she tryin to get you to listen
Few mad at each other has become our tradition
You yell , I yell , everybody yells
Got neighbors across the street saying
Who the hell?
Who the hell? What the hell's going down?
Too much of the bickering, killing it with the sound and

Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up

We try to take it slow but we're still lose in control
And we try to make it work but it still isn't the worst
And I'm crazy for gonna be your lady
I think I'm going crazy

Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up ...
Shut it up just shut up shut up

Girl our love is dying
Why did you stop trying
I never been a quitta
But I do this for better
Believe me I will do betta
Lets forget the past and let's start this new plan
Why? Cuz it's the same old routine
And then next week I hear them scream
Girl I know you're tired of the things I say
You're damn right . Cuz I heard them lame dame excuses just yesterday
That was a different thing . No it ain't
That was a different thing . No it ain't
That was a different thing
It was the same damn thing , same ass excuses
Boy you're usless Whoa...

Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up
Shut it up just shut up shut up
Shut up just shut up shut up ... ( don’t go , now please go , I don’t know )
Shut it up just shut up shut up

Stop the talking baby , or I start walking baby ...
Stop the talking baby , or I start walking baby ... ( that all there is ... )
Stop the talking baby , or I start walking baby ... ... ( Is that all there is ... )
Stop the talking baby , or I start walking baby ... ( that all there is ... )
Stop the talking baby , or I start walking baby ... ... ( Is that all there is ... )
that all there is ...
Is that all there is ...